اوکی ملک
اوکی ملک

خانه‌ها و برج‌های لوکس تهران

برج ها و خانه های لوکس تهران

هنگام بررسی «قیمت آپارتمان ها در تهران» به خانه هایی با قیمت های نجومی برمیخوریم. اما این خانه ها بیشتر در کدام یک از محله های تهران قرار دارند؟ در این مقاله به بررسی برج های لاکچری و خانه های گران قیمت شهر تهران خواهیم پرداخت.

برج چناران تهران (الهیه)

برج چناران که در منطقه الهیه تهران قرار دارد، با وسعتی نزدیک به هشت هزار متر مربع، دارای 13 طبقه و 26 واحد مسکونی است که متراژ هر کدام از این خانه‌ها بین 320 تا 640 متر است. هر طبقه شامل 1 تا 3 واحد است و در طبقه آخر یک پنت هاوس قرار دارد. جالب است بدانید که برج چناران در جمع 5 ساختمان برتر تهران قرار دارد.

برج آلتون کورت (نیاوران)

برج آلتون نیز به عنوان یکی از برج های لوکس تهران شناخته میشود. این برج در محله نیاوران تهران واقع شده و شامل 24 طبقه و 60 واحد مسکونی و 2 پنت هاوس است. هر واحد مسکونی بین 200 تا 640 متر مربع و دو پنت هاوس این برج 500 و 640 متر مربع هستند. وجود فضای سبز بسیار زیبا از نقاط قوت و زیبایی های این برج است.

برج روما رزیدنس (کامرانیه)

برج روما رزیندس تهران که در منطقه کامرانیه شمالی واقع شده است، مساحتی در حدود هفت هزار متر مربع دارد. این برج دارای 5 طبقه و 65 واحد مسکونی هست. هر واحد مسکونی در برج روما رزیدنس بین 350 تا 400 متر مربع است. البته از طبقات ششم تا سیزدهم روما رزیدنس نیز دو واحد 600 متر مربعی و 400 متر مربعی وجود دارد.

برج رولکس فرمانیه تهران

برج رولکس یکی از گران ترین برج های تهران است. این برج 16 طبقه و 52 واحد مسکونی دارد. آپارتمان های این برج بین 130 تا 300 متر مربع دارند. از برجسته‌ترین امکانات این برج می‌توان به استخر 700 متری و سالن ورزشی مجهز آن اشاره کرد.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *